torsdag den 11. oktober 2012

Voksne fysisk og psykisk handicappede på døgninstitutioner

Jeg skriver kun på denne blog pga det er blevet mig påtvunget. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive eller noget som helts da Therese ikke er her endnu. men såa kan i få nogle spørgsmål, som jeg har i tankerne pt, som omhandler udviklingshæmmede uden sprog.. og hvad kan vi gøre for at de får større mulighed for at udtrykke sig???

Hvordan kan vi som studerende hjælpe udviklingshæmmede uden sprog med at formidle sig, uden vi anvender vores definationsmagt???
Er der noget vi kan gøre for, som vil give dem en større mulighed for at udtrykke sig???
Hvordan vil vi hjælpe???
Hvilke mulighedder kan vi give de udviklingshæmmede??

8 kommentarer:

  1. glæder i jer også til efterårsferien :)

    SvarSlet
  2. Det bliver en fiiiin blog! Pernille loves it!

    SvarSlet
  3. Ser godt ud ;) God fornøjelse.

    SvarSlet
  4. Hej, jamen det er da en fed læreproces at udfordre. At du ikke selv kan se logikken, men jeres målgruppe, skal egentlig se din/jeres logik.
    Det skal nok gå...
    Charlotte

    SvarSlet